Friday 23 December 2011

disisimu kuberdiri

              mak,ayah,kakak2,abang,mereka adlh sumber inspirasiku...tanpa mereka aku tidak akan bertahan menjalani liku2 hidup yang penuh dgn onak duri ini.mereka adlh pemberi semangat dikala aku jatuh dan kini aku bangun semula utk meneruskan hidup...tanpa kamu semua hidupku seolah2 dlm kgelapan mlm tanpa cahaya yg menyinari...

aku baru sahaja 17 tahun mengenali dunia ini.ya mungkin bnyak prkara yang belum habis ditelan.umpama sepinggan nasi hanya sebiji nasi baru masuk ke mulut.aku prlu menimba pngalaman dari
orang2  tsayang agar betul2 syumul.bimbingan dari rakan dan guru juga adalah salah satu inisatif untuk aku terus berada di dunia ini........


terima kasih atas bimbingan korang semua tanpa korang semua mustahil aku  dapat hidup dgn sempurna.kamu semua tlh mngajarku erti kehidupan yg sebenar.khidupan bg menjadi  muslim y tidak pernah lalai dari melupakan apa yang perlu ditunaikan untuk mendapat keredaan Maha pencipta
ikhlas dari lubuk hati ini adik sayangkan kamu semua.......love u allllllll........

No comments: